Verzending en levering


Na de productie wordt uw bril onmiddellijk verpakt en verzonden naar het adres van uw keuze. Dat is gemakkelijk, handig en veilig.

Onze verpakkingen zijn speciaal ontworpen voor één bril en zijn schokbestendig, zodat u één verpakking per bril ontvangt.

Deze levering garandeert een optimale bescherming om schade tijdens het transport te voorkomen.

Verdeling van de levertijd

Om uw bril te vervaardigen en kwaliteitsglazen te produceren, moeten wij bepaalde productietermijnen in acht nemen.

1. Controle

Online bestellen is snel en eenvoudig

  • Blader door onze catalogus en kies het montuur dat u mooi vindt
  • Vul uw correcties in of upload een foto van uw voorschrift (optioneel) 
  • Voeg uw opties toe (optioneel)
  • Bevestig uw bestelling in uw winkelwagen. En dat is het!

2. Betaling

  • Kies uw betaalwijze en valideer om uw aankoop af te ronden

3. Het verzenden van een document (optioneel)

Zodra uw bestelling is gevalideerd, duurt het ongeveer 15 tot 20 dagen voordat deze op het adres van uw keuze wordt afgeleverd.

4. Fabricage van glazen (ongeveer 10 dagen)

  • Productie
  • Op maat snijden van uw brillenglazen
  • Behandeling van uw glazen (anti-kras en anti-reflectie)
  • Aanpassing van de glazen aan het montuur
  • Kwaliteitscontrole

5. Controles en leveringsformaliteiten (ongeveer 7 dagen)

  • Verzending van de glazen naar uw huis

Uw bestelling wordt u toegezonden door DHL en per gewone post bezorgd. U hebt de keuze om uw persoonlijk of professioneel adres op te geven.

Deze levertijden zijn onder voorbehoud van overmacht en voorraadtekorten. Meer informatie vindt u in onze algemene verkoopsvoorwaarden.

Vertragingen zijn mogelijk en zijn voornamelijk te wijten aan douaneformaliteiten, aangezien wij deze procedure niet kunnen beïnvloeden of controleren.

Als u multifocale glazen of getinte glazen bestelt, kan de levertijd met 3 dagen worden verlengd omdat hiervoor speciale fabricage vereist is.

In geval van vertraging, aarzel niet ons te contacteren op 0031 10 808 04 42 of mail ons op support@brillen24.nl

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Het bedrag van de verzendingskosten wordt bepaald door het factuurbedrag en de plaats van levering.

  • Nederland en België: Tot een factuurbedrag van 79€, bedragen de verzendkosten naar Duitsland of Oostenrijk 4,99€ per bestelling. Als het factuurbedrag hoger is, leveren wij uw bestelling gratis.
  • Europese Unie: Tot een factuurbedrag van 99€ bedragen de verzendkosten naar de andere lidstaten van de Europese Unie 4,99€ per bestelling. Als het factuurbedrag hoger is, leveren wij uw bestelling gratis.
  • Groot-Brittannië: Tot een factuurbedrag van 149€ bedragen de verzendkosten naar het Verenigd Koninkrijk (VK) 19,99€ per bestelling. Als het factuurbedrag hoger is, leveren wij uw bestelling gratis.

Voor leveringen buiten de Europese Unie, met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk, zijn de verzendkosten gebaseerd op het gewicht en moeten individueel worden berekend. Als u geïnteresseerd bent, neem dan van tevoren contact op met onze klantenservice. U kunt onze klantenservice bereiken van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur onder het telefoonnummer 0032 2 899 46 83 en per e-mail onder support@brillen24.nl.

Verzendingskosten overzicht

Plaats van leveringVerzendingskostenVrijstellingslimiet VSK
Nederland en België4,99€79€
Rest van de Europese Unie4,99€99€
Groot-Brittannië19,99€149€
Buiten de Europese UnieOp aanvraagOp aanvraag

Veelgestelde vragen?

Schrijf u in op de nieuwsbrief en ontvang een waardebon van € 8!