Kosten en leveringstijden

 

Verzendkosten

Er zijn geen verzendkosten In Nederland. Mocht u 2 brillen bestellen, dan versturen wij deze in een apart beschermde en aangepaste verpakking. In onze (standaard)verpakking past slechts één bril. Buiten Nederland, zijn bestellingen en leveringen gelijk aan onze prijs vanaf €29.90 + €0 verzendkosten per product, maar met een extra leveringstermijn (3 tot 5 dagen langer).

Uw bril wordt thuisbezorgd

Nadat uw bril gemaakt is, wordt deze direct verpakt en naar u toe gestuurd.

De bestelling is snel, gemakkelijk en veilig.

Gedurende het leveringsproces heeft u een maximale bescherming tegen beschadiging tijdens het transport van uw bril. Als u tegelijkertijd meerder brillen bestelt, betaalt u een vaste prijs vanaf €29.90 + € 0 verzendkosten per bril en wordt elke bril in een aparte verpakking verstuurd.

Voor het maken van uw brillen, nemen we de tijd die daarvoor nodig is. De levering duurt meestal 2-3 weken  na ontvangst van uw bestelling en kan als volgt worden gespecificeerd: 1 werkweek  voor de fabricage en kwaliteitscontrole en 1-2 werkweken voor de levering en de douaneformaliteiten. Soms kunnen er onvoorziene vertragingen zijn, met name bij het verloop van de douanecontrole; wij hebben hier helaas geen invloed op.

De levering van uw bestelling vindt plaats via PostNL. Wij laten u de keuze om uw zending bij u thuis of op uw werk te ontvangen.

Voor meer informatie verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Levering bij Brillen 24

Overzicht van de leveringsperiode

Ongeveer 1 week voor het maken van een bril en de laatste kwaliteitscontrole

  • Op maat maken van uw glazen
  • Verwerking van uw glazen (antikras en ontspiegeld)
  • Productie van gekleurde glazen en multifocale glazen nemen extra tijd in beslag
  • Aanpassing van de glazen aan uw montuur
  • Kwaliteitscontrole door onze opticien

Ongeveer 1-2 weken voor de levering

  • Verzending per luchtpost + douaneformaliteiten
  • Verzending met DHL + PostNL

De gebruikelijke levertijd bedraagt 2-3 weken maar soms kan er een uitzonderlijke vertraging voorkomen of kan een bepaald model niet op voorraad zijn (zie onze verkoopvoorwaarden).

Uw pakket wordt geleverd via Duitsland en is hierdoor soms wat langer onderweg  . Het is mogelijk dat er onvoorziene vertragingen zijn, met name bij het verloop van de douane controle: wij hebben hier helaas geen invloed op.
Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen 30 dagen na het verzenden van de bril plaatsen wij een nieuwe bril in productie of garanderen wij u een terugbetaling. Gelieve dus indien de bestelling niet aankomt binnen de 30 dagen ons te contacteren op  het nummer: 040/744.04.33.

(N.B.: Ook bij bestelling van meerdere brillen, ontvangt u elke bril in een aparte verpakking.)

Probleem?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen:
040/744.04.33
ma.-do. 8u15-13u en 14u-17u15 vrij. 8u15-13u en 14u-15u15
Onze allernieuwste monturen Origineel, kleurrijk, elegant, extravagant, klassiek, speciaal, verfijnd...