

Veelgestelde vragen
Voor het plaatsen van je bestelling
Hoe bestel ik een bril online?
Hoe kies ik de grootte van mijn bril?
Heb ik een oogmeting nodig om een bril te bestellen?
Kan ik de oogmeting van mijn contactlenzen gebruiken om een bril te bestellen?
Kan ik mijn oogmeting ook gebruiken als ze niet meer geldig is?
Kan ik een bril bestellen zonder sterktes?
Productinformatie
Zijn de monturen flexibel?
Ik heb een sterk voorschrift. Welke meerprijs moet ik betalen?
Hoe kan ik verdunde glazen bestellen?
Wat betekent een prisma?
Verdonkeren jullie glazen in de zon? Verkopen jullie meekleurende glazen?
Meekleurende glazen verdonkeren niet in de auto, is dat normaal?
Kan ik een bril met multifocale glazen bestellen?
Welk type multifocale brillenglazen biedt u aan?
Krijg ik garantie op multifocale brillen?
Verkopen jullie ook degressieve brillen?
Verkopen jullie ook leesbrillen?
Produceren jullie ook een computerglazen (blauwlicht filter)?
Wordt de bril geleverd met een brillendoos?
Is het mogelijk om een andere lengte van brillenpootje te hebben?
Zijn jullie merkbrillen authentiek?
Ik wil een bril op sterkte kopen. Staat het logo van het merk op de brillenglazen?
Ik ben allergisch voor nikkel. Welke monturen raden jullie aan?
Ik kan geen kinderbril vinden. Is dat normaal?
Hulp bij bestellen
Hoe voeg ik mijn sterktes toe?
Mijn oogmeting komt niet overeen met de opties op de website. Wat moet ik doen?
Kan ik glazen bestellen en mijn montuur bewaren?
Ik wil graag een randloos montuur bestellen. Kan ik grotere glazen hebben?
Hoe meet ik mijn pupilafstand? Is dit nodig?
Ik heb een kortingscode ontvangen, maar ik kan deze niet gebruiken. Hoe komt dat?
Hoe wijzig/annuleer ik mijn bestelling?
Betaling
Welke betaalmethoden worden op de site geaccepteerd?
Hoe werkt een betaling via Paypal?
Ik word om een kortingscode gevraagd voordat ik mijn bestelling bevestig. Wat betekent dat?
Ik heb betaald via PayPal, maar ik kan mijn bestelling niet vinden op mijn klantenrekening, hoe komt dat?
Is het mogelijk om in delen of bij ontvangst te betalen?
Ik heb de factuur van mijn aankoop nodig. Waar kan ik deze vinden?
Levering
Wat is de levertijd?
De status van mijn bestelling is in levering. Wat betekent dat?
Is het mogelijk om een spoedbestelling aan te vragen?
Naar welke landen wordt er verzonden?
Hulp na het plaatsen van je bestelling
Wat als mijn bril niet past?
Ik heb mijn bril ontvangen, maar ik heb mijn oogmeting niet bijgevoegd. Wat kan ik doen?
Mijn nieuwe bril is stuk. Wat kan ik doen?
Diensten en garantie
Hoe stel ik mijn bril bij?
Is er garantie op alle brillen?
Als mijn ogen zich niet kunnen aanpassen aan multifocale glazen, wat moet ik dan doen?
Hoe maak ik mijn bril schoon zonder dat er krassen ontstaan?
Zijn de retourkosten voor mijn rekening?
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden! Wat moet ik doen?
Als je vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@brillen24.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.