Garantie


Hebben brillen vanaf 29.90€ garantie?

Ja, alle brillen in de catalogus van de brillen24 vallen onder de wettelijke garantie van 2 jaar.

Geldigheid van de "100% tevreden, ruilen of terugbetalen" garantie?

Het is heel eenvoudig, Brillen24 biedt u een garantie met een periode van 30 dagen waarin u uw bril vrijblijvend kunt uitproberen.

Brillen24 is verplicht om de Europese wettelijke garantie van verborgen gebreken te respecteren.

Bovendien verbinden wij ons ertoe om de garantie "100% tevreden, ruilen of terugbetalen". In dit opzicht erkent de klant dat de foto's van de producten op de site niet contractueel zijn en dat de naleving wordt beoordeeld met betrekking tot het model, de kleur en de correctiecriteria die in de gevalideerde bestelling van de klant zijn vastgelegd.

Om aanspraak te kunnen maken op de garantie "100% tevreden, ruilen of terugbetalen" , dient u uw oogmeting en foto voor pupilafstand op te nemen bij uw bestelling. Bij gebrek aan deze gegevens erkent de Klant dat het Bedrijf Brillen24 zich het recht voorbehoudt om niet over te gaan tot terugbetaling of omruiling, zonder aansprakelijkheid.

Om te genieten van de garantie "100% tevreden, ruilen of terugbetaald", neem contact op met onze klantenservice (support@brillen24.nl) voordat u uw bril binnen 30 dagen (vanaf de datum van ontvangst van de bril) terugstuurt naar de Brillen24.

De verpakking moet(en) het :

  • (de) product(en) bevatten in de staat waarin de klant deze heeft ontvangen met alle elementen (originele verpakking, instructies, eventuele accessoires, documentatie, etc.). Elk product dat een toestand vertoont die duidt op een gebruik dat verder gaat dan de eenvoudige test door de Klant, geeft geen recht op omruiling of terugbetaling

De Klant erkent dat de "100% tevreden, ruilen of terugbetalen" garantie slechts eenmaal van toepassing is op het oorspronkelijk bestelde product.

Uitzondering : Bij gebrek aan deze elementen, erkent de Klant dat de Bedrijf Brillen24 zich het recht voorbehoudt om niet over te gaan tot terugbetaling, zonder dat zij daarvoor aansprakelijk is.Gelieve contact op te nemen met de Klantenservice voordat u een artikel retourneert.

Wie betaalt de verzendkosten voor retourzendingen?

Aangezien wij in Europa gevestigd zijn, worden de retourzendkosten aangeboden (*) voor de landen van de Europese Unie (alleen voor continentaal Europa). Hieronder vindt u een lijst van de landen waarvoor wij de retourzendkosten aanbieden:

  • Oostenrijk
  • België
  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Tsjechische
  • Republiek
  • Kroatië
  • Denemarken (behalve Groenland)
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk (zonder DOM-TOM)
  • Duitsland
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Nederland (behalve Nederlandse Antillen)
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slowakije
  • Slovenië
  • Spanje (behalve Canarische Eilanden)
  • Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van de Britse overzeese gebiedsdelen)

Voor elk ander land in de wereld, als de klant een artikel wil retourneren, moet hij de verzendkosten betalen, na akkoord met de klantenservice.

(*) Afhankelijk van de reden voor het retourneren van het artikel. Voor meer informatie kunt u terecht op onze pagina Retourzendingen.

Schrijf u in op de nieuwsbrief en ontvang een waardebon van € 8!