Krijg ik garantie op de brillen vanaf € 29.90?

 

Ja, "100% tevreden of geld terug"

Brillen24 is gehouden aan de wettelijke "verborgen gebreken garantie" gedurende 2 jaar die de vergoeding van duidelijk defecte of verkeerde leveringen garandeert. In dit opzicht erkent de klant dat de foto's van de producten op de website niet van contractuele aard zijn en dat de naleving wordt beoordeeld op de criteria "model, kleur en correcties" zoals bevestigd in de door de klant gevalideerde bestelling. Bovendien zetten wij ons conform artikel 8 in voor de "100% tevreden of geld terug garantie".

Als u niet tevreden bent, kunt u uw bril binnen 30 dagen terugsturen (ingaand vanaf de ontvangstdatum van uw product) naar Brillen24 of retourneren bij ons kantoor op het volgende adres: " Brillen24, 364 Louizalaan, 1050 ELSENE-BRUSSEL, BELGIË ". U kunt het pakje per reguliere post opsturen. Alvorens de bril terug te sturen, dient u Brillen24 schriftelijk (per e-mail) op de hoogte te stellen van uw retourzending met vermelding van de reden. Hierna zal u een bevestiging krijgen dat u de bril kan terugsturen.De bril zal niet worden aanvaard indien wij geen mail hebben ontvangen of wij geen bevestiging via mail hebben gestuurd

De verzending dient het volgende te bevatten :

  • Het product of de producten, in de staat waarin de klant deze heeft ontvangen, inclusief alle onderdelen(originele verpakking, verzendnota, eventuele accessoires, documenten...). Als het product sporen vertoont waaruit blijkt dat het gebruik ervan verder ging dan een eenvoudige test, kan dit ertoe leiden dat wij geen vergoeding geven.
  • Een kopie van de aankoopfactuur, voor een vlotte afhandeling.
  • De kosten voor het retour zenden van de bril komen ten laste van de klant, niet voor Brillen24 SA
UItzondering: Indien de klant een fout maakt bij het invullen van zijn /haar brilsterkte en geen kopie van het brilvoorschrift toevoegt bij de bestelling vervalt de garantie. Ook indien er een probleem met de correctie is en geen brilvoorschrift is toegevoegd vervalt de garantie.De klant kan bovendien slechts éénmaal de bril terugsturen.

NIEUW BIJ BRILLEN24!!KIALA

U kunt uw bril GRATIS terugsturen door naar een KIALA-punt in uw omgeving te gaan. Hiervoor heeft u wel een bon nodig dat u mee moet afgeven. Gelieve een mail te sturen met vermelding van de reden naar support@brillen24.nl om deze bon te ontvangen.

Vergeet niet dat uw verzending het volgende dient te bevatten:

  • Het product of de producten, in de staat waarin de klant deze heeft ontvangen, inclusief alle onderdelen (originele verpakking, verzendnota, eventuele accessoires, documenten. Indien het product sporen vertoont die duidelijk maken dat het gebruik ervan verder ging dan een eenvoudige test, kan dit aanleiding geven tot niet-vergoeding.
  • Een kopie van de aankoopfactuur, voor een vlotte afhandeling.

 

Probleem?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen:
040/744.04.33
ma-vrij: 9u-18u
Onze allernieuwste monturen Origineel, kleurrijk, elegant, extravagant, klassiek, speciaal, verfijnd...